pondelok 6. júna 2011

Ruž(ičk)ová symfónia

Hoci dnes už na to počasie nevyzerá, včera dopoludnia sme si užívali ešte príjemné slniečko bez dažďa.


Jednej časti našej záhrady momentálne dominujú ruže, tak som si popri "liebling" zelenom čaji, vyhodila trocha romanticky z kopýtka:)





A takto vyzerá kráska na kríku

Jej spoluskrášľovateľka -First lady


A ďalšia fešanda - počas kvitnutia prejde niekoľkými farebnými odtieňmi




Celé to ružové hýrenie ma tak navnadilo, že som vytiahla aj ružičkovú záclonku do kuchyne:)



A ešte zopár našich neružových ružových krások:)
Tea time pred rozkvitnutím


Tea time po rozkvitnutí:)
Takmer neuveriteľné, však?

Červená s lupienkami hebkými ako zamat

Žltá




Stromčeková ruža Rumba


Opantaná ružovým mámením som si spomenula aj na Chúrika Púrika a jeho zázračný tanier.

Úžasná detská knižka o láske k rastlinkám, ale najmä k ružiam.

Jedna z mojich srdcoviek z detstva, ktorá má svoje miesto už v knihovničke našich deťúchov.

31 komentárov:

  1. Ahoj Gábi, to jsou nádherné fotky. Až jsem ty růže ucítila až sem. Tchýně tady má jen ty drobnokvěté, asi budu muset taky pořídit ještě nějakou velkokvětou.
    U vás má koukám taky každý svůj oblíbený hrnek. Ten čajový obrázek díky tomu dýchá krásnou domácí pohodou. Moc se mi líbí.
    Krásný týden
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná prezentácia kráľovnej kvetín, najviac ma zaujala "first lady", ale po tomto príspevku mám čoraz väčšiu chuť začať s pestovaním ruží. Ďakujem za to, Gabi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úplné růžové království. Musí to být nádhera. Moc se mi líbí záclonka i romantika při čajíčkování.:-)

    Krásný den
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janka, ďakujem:) Trochu ťa sklamem, ale na tej tácke sú akurát všetky šáločky, ja som taká veľká čajíčkárka a vyhrabala som si všetky ružičkové, aby mi ladili:))

    Janya, First lady je skvelá, má nesčítateľné mnnožstvo lupienkov, pripomína mi tú dievku, čo sedemdesiat sukien mala:) A rado sa stalo:)

    Andreyka, díky moc:) Občas mám pocit, že blbnem na maximum, ale prečo si to proste neužiť, však?:)

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gabika krasa krasa krasa.Tvoje ruzicky su neopisatelne. A kolko mas vlastne druhov ruzi? Juj az sem citim tu omamnu vonu.Musi byt u vas ocarujuco. paa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pozor ať se nepíchneš, šípková růženko, ať nám neusneš.....
    Přeji ti pěkný růžový čas
    Jaromila

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gabi, nadherne to musi vyzerat u vas...lebo z fotiek priam citit tu vonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Luci, vďaka, nooo, už ich je zopár:)

    Jaromilka, a ja som myslela, že to je jarná únava, čo ma premáha:))

    Zuzi, dík:)

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bytovková úprimne závidí domovej voňavé plody jej práce. O robote sa baviť nebudeme :-)

    Aspoň že ten porcelánový hrnček s ružovou ružou z minulého storočia máme rovnaký :-)

    Pekný týždeň ti prajem,

    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Gabi!
    Je to u vás krásne, obklopená toľkou krásou, je radosť pozerať!
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gábinko, trochu romantiky potřebujeme občas každá! Růže máš pohádkové!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ewi, šálková mánia je všeobecne naším vzájomným poznávacím znamením, či?:) Apropos, na vonidomova majú novú kolekciu, jeden hrnček už putuje ku mne:)

    Ivetka, ďakujem:)

    Helenka, presne tak, ďakujem moc:)

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahoj Gabi,
    mas moc hezky blog, ale tomu tvojemu komentari u mne nejak nerozumim..boxen?
    hezky pozdrav
    od Barbory

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj Gabi, neskutečně krásně ti to na zahrádce kvete. Růžička na první fotce vypadá téměř jako umělá!
    Krásný den Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Barborka, to je tak, keď to google prekladač pokazí a ty o tom ani nevieš:) Myslela som na ten jahodový košíček:)

    Jani, dík:)

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To je taková krása Gábi...
    Růžičky jsou nádherné...úplně cítím tu sladkou vůni :o) Krásné barvy...
    Já už také vyhlížím, která kráska se vyklube jako první...ale užuž budou před domem bílé květy...růžičku jsem koupila vloni novou, tak se těším. Také se mi líbí knížka i záclonka je romantická a velmi krásná...tak ať vše pěkně roste a kvete. Přeji hezké dny...Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj Gabi, mas nadherne ruzicky, toto je moj sen, skoda, ze som na panelaku... prekrasne...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Gabi,děkuji za návštěvu,ty máš zase spousty krásných růžiček,které já na balkoně pěstovat nemůžu.Jaro a léto jsou nejhezčím obdobím roku,protože se každý den můžem kochat krásou květů,a každý den nacházíme něco nového.Měj se hezky.Monis

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gabi, tento prispevek je jak delany pro me, miluji ruze ve vsech podobach. A ty toje kralovny kvetin jsou nadherne. Moc se mi libi First lady! Ten cajik bych si taky dala rict, jsme ted opet vsichni nachlazeni :o( Krasny vecer, KAterina

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj Gabi,
    jsem unešená tolik krásy najednou.To jsou tak nádherné růže...fakt ti ,,závidim´´ ten podled na ně při procházce v zahradě!Ta First lady je opravdu dokonalá!!
    Krásné dny Vlaďka

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Gabka závidím Ti tak krásné růžičky.Já vždycky když vidím taková poupátka tak mne nutí se do nich zakousnout. Je to opravdu Královna květin.Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Soni, ďakujem:) Ja si pamätám z tvojich minuloročných príspevkov, že hneď pri vchode ste mali uvítavaciu ružovú krásku, alebo sa mýlim?

    Binna, dík. Ešte by sa to dalo zachrániť mini ružičkami, hmmm?:)

    Monis, podstatné je, že si vieme vybrať, čo je pre každú z nás to pravé, nie?:))

    Katarínka, ahoj:) Som rada, že ti môj príspevok sadol, pokochaj sa, aj psychická pohoda pomáha skoršiemu uzdraveniu:)) Veľa zdravíčka:)

    Vladi, dík:) V záhrade je to teraz skvelé kochanie sa:)

    Luďka, vďaka:)

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Jsem blázen do anglických růží a růžové barvy...teda ty tvoje růže jsou nádherný.Přeju ti ať se jim u vás stále tak líbí ....s úžasem Mokopa

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Nádherná romantická atmosféra. Hned mám úsměv na tváři, děkuju.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. A vraj, zázraky sa nedejú!? Čítam si tvoj príspevok, vzdycham nad krásou prvých dám ,privriem oči a zrazu zacítim nádhernú vôňu ruží...taká je sila tvojho príspevku a mojej fantázie. Krásne leto v ružovom objatí.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Mokopka, moja milá, usmievam sa a ďakujem:)

    Amelie, rado sa stalo:))

    Vierka, vďaka:) Fantázia a Viera k sebe patria:)

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Gabi, to je nádhera...milujem ruže...sú moje obľúbené kvety.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Krásný příspěvek...a ten bílý podnos...tak ten se mi taky moc líbí! Tvůj blog si vždy pamatuji podle chlebíka se srdíčkem - originální a nezaměnitelná fotka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Jani a Januška, dík:)
    Januška, vieš, že po čase sa aj mne samej zdá, že tá chlebíková srdiečková bublinka ani nemôže byť ozajstná?:)))
    Podnos si môžeš lepšie poobzerať tu: http://gabkinblog.blogspot.com/2010/04/taka-osuchana-tacka_20.html

    Majte sa pekne, Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ach, Gabi, opäť krása, vaša záhrada je nádherná... Toľko ruží, škoda, že cez monitor nevoňajú. Veľmi podobnú ako Tea time máme aj my, darovanú. Všetky sú krásne, favoritku by som nevedela zvoliť. Neuveriteľné, že v nejakom článku odporúčali všetky jedovaté a tŕnité rastliny odstrániť so záhrady kvôli deťom, čo?? L.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Lusi, tak na jedovaté si trošku pozor dávame, keď sme videli, ako od mala deti všetko ochutnávajú, ale inak sa snažíme byť v súlade:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť