streda 12. januára 2011

Nezačínaj prestávať, neprestávaj začínať

Dostala som od Ježiška knihu.
Teda dve knihy, ale pre tento príbeh je teraz podstatná len jedna z nich:)

Takže ešte raz.
Dostala som od Ježiška knihu. V tej knihe bola myšlienka.
Vlastne aj tých myšlienok bolo viac, akurát, že jedna z nich mi vliezla do hlavy, a mám silné tušenie, že už sa motká niekde medzi pravou a ľavou srdcovou chlopňou:)

Teraz na chvíľočku odbočím.
Naše vianočné sviatky boli trochu iné. Kvalitne aj kvantitne prechoreté, takže čoskoro nastúpil pocit nekonečného vyčerpania a priznám aj smútku.
Chýbal mi zážitok sviatočnosti, stretnutia s blízkymi, chuť a energia plánovať si azda aj nereálne množstvo snov, túžob, aktivít na nový rok, ...

A potom prišla myšlienka:
"Nezačínaj prestávať, neprestávaj začínať".

Takže pokračujem a začínam:)
Stretnutia s najbližšími "blízkymi" sme stihli absolvovať počas tohto víkendu. Na stretnutia so zvyškom máme celý rok:)
Tesne pred Vianocami sa vo mne prebudila túžba vybudovať si svoj vzťah k ihle, takže som stihla pár menoviek na balíčky a po sviatkoch aj k švagrinkiným meninám a neplánujem s tým tak skoro prestať:)


Malý nákuk:
Pre neho a pre ňu
Ihelníček


Trochu iné balenie

Meninová




Tento rok chcem skúsiť tvoriť viac na prírodno. Využívať prírodnejšie materiály, skúsiť farbenie látok čajmi, plodmi,... Pracovať s papierom, látkami, drevom. Rada by som sa povenovala štýlu vintage, primitives, ...
Jakubko nám nastúpi do škôlky a ja by som chcela hľadať aj objaviť svoje miesto, uplatnenie, ...
Ešte pred pár dňami by som k snom a túžbam, ako správna mama po 6tich rokoch na materskej, pripísala aj zažiť uznanie a ocenenie, ale to sa mi vlastne už aj stihlo splniť.
Koncom roka som dostala ponuku z časopisu Miriam, vytvoriť príspevok do rubriky Tvorenie. Viete si predstaviť ten sviatočný komfort u nás doma, počas ktorého som vymýšľala a tvorila príspevok do jarného čísla...
Pondelkové zasadnutie redakčnej rady rozhodlo v prospech môjho príspevku a ja sa veľmi teším. Venček s barančekmi budete môcť vidieť aj u mňa na blogu, keď už bude časovo aktuálnejší:))
Tento rok chcem žiť v duchu myšlienky, ktorá ma nakopla v pravý čas- neprestávať a stále začínať. Na jeho záver podám hlásenie, ako sa mi darilo:)

9 komentárov:

  1. Milá Gábinko, snad na nic nezapomenu - krásné vyšívané maličkosti, velká gratulace k nové práci a velký obdiv - tvůj nový rok má krásné motto. Budu se moc ráda chodit dívat, jak začínáš a nepřestáváš (a pokusím se taky...)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Helenka, si moc milá:)
    Len ešte malý háčik je v tom, že kiež by si mala pravdu s tou prácou, išlo len o externý príspevok do čísla s prísľubom, že sa ozvú vždy, keď budú potrebovať. No nebolo by to zlé, ak by šlo o stabilnú prácu:)) Ďakujem a budem sa tešiť na naše stretnutia u mňa či u teba:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gabika, tak vztah k ihle sa ti urcite vybudoval...vysivky su krasne...a ten ihelnicke s konikom! proste nema chybu...len tak dalej...tesim sa na nove vecicky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj GABI!Tvoje motto sa mi veľmi páči!! A ihlu určite nepolož,veľmi ti to ide,pekné nápady máš ako vždy!
    Skvelú ponuku si dostala,máš možnosť ukázať svoju kreativitu aj mimo netu.Držím palce!!A veľmi sa teším na tvoje novinky!
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Gabi,
    nový rok u Tebe začal krásnou a ušlechtilou myšlenkou..A Tvůj nový vztah s jehlou se vyvíjí moc krásně.
    Vyšívané věcičky se mi moc líbí.
    A přeji Ti krásnou a tvořivou spolupráci
    s časopisem.
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzka, dík:) Zrazu mi je po večeroch tak divne- sedieť pri telke a nič nerobiť:)

    Ivet, ďakujem za oceňujúce a povzbudzujúce slová:)

    Jarka, ďakujem veľmi pekne:)
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Gabi,
    to že jsi začala vyšívat nedávno není vůbec poznat.
    Drobnůstky vypadají moc pěkně a obdivuji hlevně nápady na jejich využití. Jen tak dál.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rozat, si milá:) Skúšam, skúšam:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milá Gabka, to je nádherný a hlboký príspevok, želám Ti veľa radosti z tvorenia a aj ocenenie (aspoň úprimnú pochvalu), nech máš chuť stále začínať s nadšením! L

    OdpovedaťOdstrániť