štvrtok 1. apríla 2010

Veľkonočné medovníčky aj ako darček

Medovníčky sú u nás samozrejmou súčasťou vianočného aj veľkonočného pečenia. Cesto mám už rokmi vyskúšané, akurát vždy aktuálne vyberieme patričné formičky (hoci ani to už nie vždy platí: napr. pri včerajšom pečení sa Jakubkovi najviac páčila formička vianočného stromčeka:)) a potom sa s deťmi vyšantíme na zdobení.

Napríklad aj takto

A toto sú už hotové medovníčky. Hádajte, na ktorých sa vybláznili naši krpci:)


To by som však nebola ja, keby som si nevymyslela aj nejaké novinky. Namotivovaná nápadom z časopisu som sa pokúsila o jeden zložitejší kúsok.

Napriek tomu, že to bola piplačka a celý čas som si opakovala nikdy viac, myslím, že sa celkom podarili a budú darčekom pre starých rodičov.



Prajem vám požehnané a radosťou naplnené Veľkonočné sviatky.

7 komentárov:

  1. gabika ste velmi šikovný,je to nádhera,obdivujem ta ,prajem ti a aj celej tvojej rodine požehnané ,milostiplné sviatky,vela oddychu,pokoja,lásky,a radost zmrtvýchvstania tvoja kamoška andy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Gabi, mas moj velky obdiv za tie vytvory! Ked mi Hana trochu podrastie, pridem s nou k vam na tvorive dielne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gabika krasne sa vam vydarili medovnicky, jednym slovom nadhera!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadají úžasně!!!To je nádhery!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vďaka, aj ako darček boli prijaté veľmi pozitívne, tak sa teším aj ja:)

    OdpovedaťOdstrániť